Activiteiten Volwassenen

Zwemmen is een erg goede sport om je conditie, spierkracht én humeur te verbeteren met weinig kans op blessures! Je gebruikt veel verschillende spiergroepen zonder ze extreem te belasten. Wekelijks zwemmen versterkt je spieren en botten, verlaagt het risico op hart- en vaatziekten en verbetert je longcapaciteit. Daarom bieden wij ook zwemactiviteiten aan voor volwassenen!

Pilot les AquaVaria

NIEUWE INFORMATIE VOLGT SNEL!

In het kader van uitbreiding van ons pakket willen wij een nieuw soort zwemactiviteit "AquaVaria" opzetten. AquaVaria is een sportles in het water waarbij u verschillende soorten fitness-oefeningen doet. Onder begeleiding van enthousiaste trainers voert u de oefeningen uit met eventueel gebruik van verschillende materialen. De waterdiepte is zodanig dat u gewoon kunt staan in het water.

Voor dit nieuwe concept zoeken wij jullie hulp. Leden, ouders van leden of andere sympathisanten kunnen gratis deelnemen aan een pilot les op zaterdag 29 juni. Deze zal duren van 18.15u tot 19.00u. Via het formulier hieronder kunnen jullie je aanmelden t/m woensdag 26 juni!! Minimum leeftijd is 18 jaar.

LET OP: Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen! Vol = vol!

Uw gegevens gebruiken we alleen voor communicatie rond deze pilot les, en niet voor andere doelen binnen de vereniging. Na het afronden van de evaluatie verwijderen wij de gegevens die u in het formulier heeft ingevuld.

Zwemles voor (jong)volwassenen

Momenteel bieden wij ook zwemlessen voor (jong)volwassenen voor het ABC (17:30u - 18:10u). De huidige groep is vol, maar in de toekomst hebben we misschien weer plekken. Heeft u interesse, stuur dan een bericht naar info.zwemmen@sv-noav.nl.

Banen zwemmen

Op woensdagavond van 19:15 uur tot 20:15 uur

Op zaterdag tussen 17:30 uur  en 19:00 uur.

Verbeter je conditie door zelfstandig banen te zwemmen of volg een uitdagende training. Banen zwemmen is geschikt voor alle niveaus, voor recreatieve en/of fanatieke zwemmers!

Aquajogging

Op zaterdag van 17:30 uur tot 18:10 uur.

Blijf fit met verschillende verticale oefeningen in diep water. Je loopt, fietst of langlauft terwijl je blijft drijven door een 'wetbelt'.

Aanmelden of vragen? Contact