Ideeënbox

Bij sv NOAV hechten we belang aan blije en tevreden leden. Daarom vinden wij uw mening erg belangrijk. Met uw ideeën kunnen wij onze diensten verbeteren en zo hopelijk onze leden behouden en nieuwe leden aantrekken.

Met onderstaand formulier kunt u (anoniem) uw mening geven in onze ideeënbox! We horen graag wat we kunnen verbeteren (tips) en welke ideeën u heeft om dit te doen. We horen natuurlijk ook graag wat we al goed doen (tops) en wat we volgens u juist niet moeten veranderen.

U kunt uw mening in het formulier anoniem aangeven. Deze zal daarna in het bestuur besproken worden en we zullen ons inzetten om deze zo goed mogelijk mee te nemen in onze vereniging.

Mocht u willen dat we contact opnemen over uw ideeën, dan kunt u uw emailadres achterlaten. Wij nemen dan contact met u op nadat we het besproken hebben tijdens een bestuursvergadering.